صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

بازی زیبای استراتژیک Worms 3D بدون نیاز به نصب

Worms 3D نام بازی استراتژیک جنگی زیبا، پر طرفدار، سرگرم کننده واعتیاد آوری می باشد که توسط گروه Team17 طراحی و توسعه داده شده است که توسط این گروه بصورت سه بعدی برای کامپیوترهای خانگی و کنسول های نسل ۱۲۸ بیتی در نظر گرفته شده است. در این نسخه از بازی تعدادی اسلحه جدید افزوده شده است که عملکرد بعضی از آن ها به صورت کاملا اساسی با اسلحه های پیشین تفاوت دارد. روند بازی به این صورت است که هنگامی که بازی را شروع می کنید، گزینه هایی مانند حالت بازی تک نفره (Single PLayer) ، شروع سریع (Quick Start)، موارد دلخواه (Options) و حالت بازی چند نفره (MultiPlayer) را مشاهده می نمایید. این بازی از سری بازی های ژانر استراتژیک می باشد، شما در برابر یک شخص دیگر یا کامپیوتربا کرمهایی قرار گرفته بصورت تصادفی در مکانهای مختلف روبرو خواهید شد. ماموریت شما استفاده از اسلحه های موجود خود برای پاکسازی تمامی کرمهای مخالف شما می باشد. بعضی از اسلحه ها، تفنگ، بمب، موشک و غیره می باشند. بازی کننده حتی میتواند تیمی از کرمها را مطابق سلیقه خود ایجاد نماید. در حالت بازی تک نفره، ماموریت های بصورت Campaign، آموزشی و به مبارزه طلبیدن (Challenge) وجود خواهند داشت که با کامل نمودن هر یک از آنها می توان موارد، مراحل، صفحات نقشه . صداهای جدیدی را بدست آورد یا به اصطلاح Unlock‌ نمود. با یکبار تجربه این بازی چنان شیفته آن خواهید شد که به این زودی ها از آن دست نخواهید کشید.

 

Worm 3D بازی زیبای استراتژیک Worms 3D بدون نیاز به نصب

.: ادامه مطلب :.

بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6

Aztec Tribe بازی بسیار جالب و سرگرم کننده ای می باشد که شما در آن توسط Eons که یکی از افراد قبیله می باشد انتخاب می شوید تا محل مناسبی را برای برقراری سرزمین جدیدی برای قبیله پیدا کنید. شما در این راه باید سختی های بسیاری را متحمل شوید ، به عنوان مثال ممکن است در هنگام جستجوی یک سرزمین با دشمنان بسیاری روبه رو شوید که باید آن ها را نابود و از پای در آورید. یکی از علت هایی که قبیله شما تصمیم به مهاجرت به سرزمین دیگری را گرفته است ، وجود دشمنان بسیار و حمله ی متداول آن ها به قبیله می باشد. پیش از اینکه قبیله شما دشمنانی را داشته باشد ، شما در سرزمینی بسیار آرام با لذت زندگی می کردید. شما در هنگام جستجو باید به کشف معادن و منابع مختلفی که سر راهتان قرار دارد بپردازید تا از لحاظ مادی نیز قبیله تان را ثروتمند کنید و آن ها بتوانند به راحتی سرزمین جدشان را پایه گذاری کنند. پس از به پایان رساندن این ماموریت ، شما به یک استراحت طولانی مدت احتیاج خواهید داشت که افراد قبیله تمامی مقدمات را فراهم نموده اند و منتظر بازگشت شما از این ماموریت هستند.

 

aztecgame بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6

 

.: ادامه مطلب :.

بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی – Youda Marina 1.0

شاید شما هم تا به حال در خیالات خود فکر کرده باشید که می توانستید یک تفرجگاه ساحلی برای خود بسازید و آن را مدیریت کنید و گسترش بدهید تا کشتی ها و قایق های بزرگ و کوچک مشتری دائم شما بشوند. سایت دانلودها این آرزوی شما را با بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی Youda Marina به حقیقت پیوند خواهد زد. بازی تفرجگاه ساحلی از این جا شروع میشود که در ابتدای ورود شما به بازی توسط راهنمای بازی انواع قسمت های بازی به شما اموزش داده می شود و شما با تمامی بخش های بازی و ابزار ها و منو ها آشنا خواهید شد. بازی بسیار بسیار آسان است. شما ابتدا باید یک ایستگاه رادیویی احداث کنید تا بتوانید با قایق ها و کشتی هایی که از ساحل عبور می کنند تماس برقرار کنید و بتوانید آنها را به جای مناسب در ساحل راهنمایی کنید. هر قایق یا کشتی تعداد سرنشینان مشخصی دارد. شما باید در ساحل برای هر تعداد کشتی ها و قایق ها جایگاه پهلو گرفتن بسازید تا آنها کنار آن پهلو بگیرند و مسافر تفرجگاه شما بشوند. حالا شما پس از انجام این کار ها و جذب کشتی ها باید برای بازدیدکنندگان از تفرجگاه خود وسایل تفریحی, بیمارستان, جاده, ایستگاه پلیس رستوران , آتش نشانی و… فراهم کنید تا آنها از سفر خود و اقامت در تفرجگاه شما لذت ببرند. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کامپیوتر لذت ببرید.

 

Youda Marina 1.0 بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی   Youda Marina 1.0

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: بازی Youda Marina, دانلود بازی استراتژیک,
  • دانلود بازی Factory Mania: Cuddle Toys for All برای PC

    Factory Mania: Cuddle Toys for All – یک بازی مدیریتی جذاب به سبک DASH است.داستان بازی بر محور طی مراحل و رقابت های جذابی استوار است که در کارخانه اسباب بازی سازی برگزار می شود.شما بازی را به عنوان یک کارآموز آغاز می کنید و در ادامه تا حد یک مدیر کارخانه پیشرفت می کنید. به مشتریان خود نشان دهید که برای پیشرفت و کسب موفقیت در مسابقات به سعی و کوشش فراوان نیازمندند و کودک درون هر فرد با نسخه های نادر و ویژه ای که در کارخانه شما تولید می شود ارضا می شود.این بازی دارای گیم پلی فوق العاده جالب و سرگرم کننده ای است…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
     

    Factory Cover دانلود بازی Factory Mania: Cuddle Toys for All برای PC

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Virtual Families 2: Our Dream House برای PC

    Virtual Families 2: Our Dream House – یک بازی مدیریتی جذاب به سبک DASH است.این بازی یک شبیه ساز از زندگی واقعی انسانها می باشد.در این بازی افراد را کمک می کنید تا با انتخاب همسر و آیجاد یک خانواده زندگی جدیدی را آغاز کنند.آنها را در انتخاب حرفه ای که بدان علاقه مند هستند تشویق کنید تا برای تامین نیز های مالی خود دچار مشکل نشوند.خانه ی رویایی خود را بسازند و رویاهای خود را محقق سازند. در طول بازی، اتفاقات تصادفی زیادی رخ می دهد و شما را در جایگاه بازی باز با گزینه های بسیاری برای پاسخگویی و انتخاب ادامه راه رو به رو می کند.این حوادث غیر منتظره بازی را به روال زندگی روزمره نزدیکتر می کند.در این بازی سیستم پاداش و جزا کاملا کاربرد دارد و شخصیت های بازی کاملا قابل تربیت خواهند بود. چرخه ی شب و روز و اهمیت فاکتور زمان یکی از مهمترین ویژگی های این بازی است.در نسخه ی جدید این بازی حیوانات خانگی نیز به زندگی شما افزوده شده اند.گرافیک بازی نیز به مراتب بهبود یافته است…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
     

    Virtual Cover دانلود بازی Virtual Families 2: Our Dream House برای PC

    .: ادامه مطلب :.

    بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2

    Gardenscapes 2 یک بازی جدید در سبک بازی های HOG می باشد که در کل شاهد سبک های دیگری نیز در مراحل متنوع بازی خواهید بود . آستین در باغی به دنیا آمده است که در طی گذشت زمان نسبت به باغ ، بی اعتنایی شده است . شما می بایست به آستین کمک کنید تا با جمع آوری اشیای قدیمی و به فروش گذاشتن آن ها ، سر و سامانی به این ملک بدهد . بیش از ۶۰ مرحله ی متنوع به همراه ۳۰۰۰ شی پنهان ، در انتظار شما هستند .

     

    Gardenscapes 2 بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2

     

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    بازی زیبای استراتژیک Worms 3D بدون نیاز به نصب

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود